26.2.2013

It's never too late to have a happy childhood

Ihanaa kun kevät tulee! Oon tänään ollu ihan fiiliksissä, koska ulkona on ollu niin ihanan aurinkoista ja aika lämmintäki ja hiihtoloma vaan lähenee päivä päivältä. Koulussa olin taas tänään vähän pitennetyn viikonlopun jälkeen. Olin siis viikonlopun sairaana. Perjantaina kuitenki vielä oltiin viettämässä ihan huippu ilta tyttöjen kans Lännennokalla mökillä, kun oltiin juhlimassa Tinjan 16v synttäreitä. Lauantaina oli sitte jo aika flunssanen fiilis ja kuumekki oli vähän noussu mutta raahauduin silti liikuntahallille keräämään mun kaks ensimmäistä leimaa riparikorttiin Raahe Gospelin muodossa. Sunnuntain ja eilisen oonki sitte vaan makoillu sohvalla ja katellu leffoja. Tänään kuitenki menin kouluun ja elin koko päivän ihan maanantaissa. Koulun jälkeen oli ihan pakko vaan käydä hakeen kamera ja lähteä hyppeleen tonne lumikinoksiin. Pakostaki alan jo ajattelemaan että kesälomaan on vaan kolme kuukautta! Mitään päätähuimaavan mahtavia kuvia ei oikeestaan syntyny, mutta löysin meidän pihalta jopa kevään ensinurmen ja sisko kävi vielä ottaan parit kuvat jotka yrittää ehkä jotenki ilmentää mun päivän asua.


p 003 p 049p 149-tile

♥: Sara

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)