16.10.2013

Random post


collage collage

Moikka taas! Päätin tälläkertaa tulla postaamaan muutaman sekavan tablettikuvan merkeissä, koska kameralla ei oikeen oo tullu otettua kuvia. Käytiin tänään aamulla liikkatunnilla hohtokeilaamassa uimahallilla. Kiva ku välillä on vähän jotain muutaki liikkaa ku vaan sitä yleisurheilua ja suunnistusta mitä meillä on oikeestaan koko syksy ollu. Anyway oli ihan jees koulupäivä, vaikka nää keskiviikot on monesti tosi ärsyttäviä ku on 8-15 koulua, josta kaks tuntia liikkaa ja loput lukuaineita. Koulun jälkeen oon oikeestaan vaan ollu kotona, koska mun ja Noran kuntosalisuunnitelmat vähän kariutu. Oon tässä pari päivää taistellu bloggerin kans ku oon yrittäny saada muutettua ulkoasua ja tänääm se vihdoin onnistu! Nyt pääsette tuolta oikeasta reunasta seurailemaan meitä blogilistassa ja instassa ja.. no kattokaapa sieltä :) muistakaa myös kertoa teidän mielipiteitä tästä uudesta ulkoasusta!! Huomenna mulla on edessä vika kunnon koulupäivä ennen lomaa, koska perjantai menee liikuntahallilla sählyturnauksessa. Huomenna on myös matikan koe,  joten taidan lopettaa tän höpöttelyn, koska kirjat jo huutaa mua tuolla avaruusgeometrian pariin. Vielä pari päivää ja sitte on syysloma ♥

2 kommenttia :

Comment, please! :)