4.11.2013

Newies

☆ 201 ☆ 209 ☆ 223 ☆ 212 ☆ 207 ☆ 206 ☆ 205 Tässä olis teille vähän kuvia mun Rovaniemen ostoksista. Kuvissa näkyvien lisäksi ostin niitä värikkäitä "puhelinlanka"pompuloita ja Saaralta sain synttärilahjaksi tumman vihreen neuleen mutta siitä en saanu kunnollista kuvaa... Oon vihdoin päässy taas reenaaman, koska mun nilkasta venähti tuossa kuukausi sitte nivelsiteet nii on ollu jonku aikaa taukoa reenaamisesta, mutta nyt ku on taas saatu jalka kuntoon ja tetit sun muut on takana päin niin tämä tyttö palaa taas lentopallokentille! Se toisaalta tarkottaa myös sitä että mulla jää yhä vähempi aikaa kuvaamiseen (ja valoakaan ei enää hirveesti oo) niin voi olla vähän hiljasta ainaki mun osalta täällä blogin puolella. Mutta nyt suuntaan lukemaan kirjaa, joka pitöis olla ylihuomenna luettu. Hauskat maanantai-illat teille :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)