18.1.2014

Nothing to think about

DSC_0008 DSC_0012 DSC_0019
Tuijotan vaan tätä postausta ja mun aivot lyö tyhjää, ku yritän keksiä et mitä kirjottaisin. Mun kaukolaukasin tuli pari päivää sitte, niin kävin testailemassa sitä yks päivä ja on kyllä tosi kätevä kapistus! Oon myös ihan rakastunu tuohon paitaan, joka mulla on noissa kuvissa. Vähän huonompi, juttu koska se on Jasminin ja en oikeesti halua antaa tota sille takas. Pakko kyllä ostaa itelle tollanen sitte ku sattuu eteen. Ens viikonloppuna on taas suuntana Rovaniemi, niin toivottavasti ehin vähän kierteleen kauppoja. Saara on nyt meillä ja käytiin tänään Puljulla ja nyt vaan chillaillaan peiton alla mun sängyssä. Oon ollu kauheen laiska kuvaamisen suhteen, mutta ehkä mä taas innostun ku ulkona alkaa olla yhä valosampaa ja tuo kaukolaukasinki helpottaa aika paljon. Musta tuntuu että tällä kertaa on ehkä parempi jättää tää postaus tähän, koska mulla ei vaan yksinkertasesti ajatus luista ollenkaan. Palaillaan taas mahollisimman pian uusien kuvien ja juttujen kans! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)