18.4.2014

I wanna hear your beating heart tonight

Heippa kaikki ihanat lukijat siellä ja oon tosi ilonen kun teitä on jo yli sata! Eli isot kiitokset teille♥! Nyt seuraa vähän kuvia kun oltiin Ninnin kanssa Raahessa ja käytiin ottamassa ihan pikaset kuvat nopeeta jossain muka "graffiitti" seinällä, mutta eipä Raahessa oikeen oo mitään hienoja ja käytiin myös jäätelöllä ja oltiin vaan. Nyt oon ilonen kun pääsiäsloma alko ja oon ottanu nyt nää 2 ekaa päivää rennosti eli ihan vaan löhöilly, ihan kiva vaan, sillä yleensä oon aina tekemässä jotain ja mun on tosi vaikeeta kuluttaa aikaa vaan kotona tekememättä mitään (tai tylsistyn nopeeta), mutta kaippa toi arki alko olla jo niin väsyttävää, että nyt oon ihan helposti vaan kokopäivän sängynpohjalla. Sunnuntaina lähetään luultavasti Syötteelle päiväksi lasketteleen serkkujen kans ja en jaksa oottaa kun pääsee lasketteleen, kun viimeks olin koulun ysien kanssa sielä laskettelemasa. Täytän muuten ensviikon tiistaina sweet 16.. tuntuu niin vanhalta ja isolta luvulta, mutta eihän se silti oo paljo mitään. Niin ja tähän loppuun, että käykää heittämässä kysymyksiä meidän kysymyspostaukseen! (click) Vastataan luultavasti videolla, kunhan niitä kysymyksiä tulee :)!

oohtaiteelista ninnero♥ sitruunalakritsi♥ entunne ninerojanoneropart2

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)