11.1.2013

I`m too lazy for fake smiles

_DSC0233 _DSC0238 _DSC0331 _DSC0318 _DSC0234 _DSC0365 _DSC0292 _DSC0328 _DSC0247 _DSC0283 _DSC0327 _DSC0264 _DSC0370

Hyvää viikonloppua! Mulla ei ollut minkäänlaisia kuvia kamerassa ja ajattelin lähtä vielä kuvaamaankin, mutta siinä kun astelin ulos niin oli jo aika hämärää niin kaikki kuvat epäonnistui vaikka yritin säätää niitä valosemmiksi, no sitten löysin nämä mun, Jasminin ja Saran kuvat kun käytiin keskiviikkona kuvailemassa (en oo käynyt sen jälkeen koneella.. ihmettelinkin, että miten mulla on yhtäkkiä tullut muutama biisi lisää spotifyyn, kun Sara ei ollu kirjautunu pois ja bloglovinissa oli joitain blogeja mitä en lue.. Jasminin.. ((: )

Nyt on tämäkin viikko ohi ja aah viikonloppu! Tulipa viime _yönä_ todistettua kuin viisas osaan olla.. Olin nukahtanut ja mun yölampun valo oli jäänyt päälle.. heräsin yöllä kahden aikaan ja ajattelin, että miksi mun lamppu on päällä.. sitten vilkasin kelloa ja hädissäni huusin alakertaan mun siskolle, että miksi se ei ollu herättäny mua, ja että mun koulukin loppuu tunnin kuluttua ja oon vaan nukkunut koko sen ajan.. no sitten iskä huutaa alakerrasta, että kello on kaks yöllä.. siinä mä vähän aikaa mietin, että miten iskä on jo kahdelta tullu töistä ... voih. Siis mullahan on tapana laittaa yölamppu (Yöpöydän lampun) päälle kun aamulla herään, etten nukahda uudestaan jos torkutan..( mä vissiin kuvittelin, että en osaa nukkua huoneen valot päällä).. kun mä heräsin niin ajattelin, että oli jo aamu ja olin nukahtanut kun olin torkuttanu.. hups.
En tiedä ymmärsittekö kun tuli näin sekavaa tekstiä, mutta hyvää viikonloppua kaikille!

♥:lla Nora

2 kommenttia :

Comment, please! :)