25.1.2013

Mun huone


huonepostaus jne 023 huonepostaus jne 022 huonepostaus jne 014 huonepostaus jne 002 huonepostaus jne 005 huonepostaus jne 007 huonepostaukseen 001 huonepostaus jne 006 huonepostaus jne 003 huonepostaus jne 025 huonepostaus jne 015 huonepostaukseen 005 huonepostaus jne 012 huonepostaus jne 013 huonepostaukseen 006

Mulla on ollut jo kauan harkinnassa tehdä tämä huonepostaus ja vihdoin sain sen aikaiseksi. Mitäs mä nyt tähän kertoisin.. no pari vuotta takaperin asuttiin mun pikkusiskon kanssa tässä mun nykyisessä huoneessa. Kaksi sänkyä ja muut tilpetöörit vei aika paljon tilaa ja me haluttiin omat huoneet ja siitähän on nyt jonkun aikaa kun sain itse sisustaa tän huoneen ja näin jälkeenpäin kaduttaa tuo kukka tapetti, tykkään, että se on mustavalkoinen, mutta se oikeen vilisee silmisä kun se on niin "koristeellinen", haluaisin vaihtaa sen, mutta tuskin mä saan yhtä tapettia vaihtaa. Muuten mä kyllä tykkään mun huoneesta, tää on ihan hyvän kokoinen ja plussaa on, että täällä on paljon valkoista ja valoisaa, niin ja mulla on TODELLA PIENI  vaatehuone jossa suunilleen mahtuu levittämään kädet, mutta ei pysty kääntymään kädet levitettynä ;D Ei ainakaan vie vaatekaappi tilaa kun on vaatehuone.Tällä hetkellä mun huoneen järjestys ei oo kovin järkevä, sillä ikkunan alla on tosi kylmä nukkua öisin ja patteri on sängyn kyljessä kiinni niin en uskalla pitää patteria päällä, jos vaikka peitto syttyy palamaan ;D Niin mulla on melkeen joka kuukauden välein tarkotus vaihtaa huoneen tavaroitten järjestystä, koska kyllästyn niin nopeesti, ja varmaan pian vaihdankin tän järjestyksen vähän järkevämmin :) Eipä mulla oikeastaan muuta kerrottavaa ole, hei mitä postaus ideoita teillä on joita voisin toteuttaa? Kuvapostaus, päiväkuvina postaus, jne? Ehdotelkaa ihan vapaasti (:

♥:lla Nora


1 kommentti :

Comment, please! :)