18.3.2013

I already miss holiday


Mun aivoihin ei vaan meinaa upota että ton biisin laulaja on 15 vuotias! Unbelievable...

kollaasi
 Evästauko mummolassa / Huikeet loman ostokset :D  / ... / Quesadilloja
kollaasi
 Huippulaskijat Saara & Aino / tuolihissi / Saariselän huippuu / mun jalat :D 
kollaasi
 Pulkkamäkeilyy / kaakaota nami / Ainon taiteelliset kuvat osa 13574 / Jeri


Siinä olis muutamat kuvat hiihtolomalta ku oltiin Saariselällä. Huippureissu ja huippuseura Noista kuvista  taitaa olla jopa 2 otettu kameralla, mutta jos nyt vaihteeksi vähän kännykkäkuviaki. Ja oishan tuota kameraa  ollu aika vaikee raahata rinteessä mukana. Oon taas niiiin loman tarpeessa.... Tai no millon en olis. Mun ilta  jatkuu tästä kuitenki läksyjen parissa joten morjens ja hauskaa maanantaita kaikille tasapuolisesti! :)

Olin muuten tänään erittäin huolellinen ja poistin vahingossa koko mun soittolistan Spotifyssä enkä saanu sitä palautettua. No mikäs siinä. Onneks Noran soittolistalla oli aika paljon samoja biisejä mitä kuuntelen, niin sain aika äkkiä tehtyä uuden.

:Sara


2 kommenttia :

  1. Haastoin teidät!:) Käykää kurkkaan:)

    http://tuuliennikristiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. En usko et tehään tuota ainakaan ihan heti ku ollaan aika vasta tehty samanlainen ( http://sara-nora.blogspot.fi/2013_01_01_archive.html ). Mut kiitti kuitenki :)

    VastaaPoista

Comment, please! :)