15.3.2013

Just give me a reason

sarajasmin 022sarajasmin 029 sarajasmin 041 sarajasmin 118 sarajasmin 113 sarajasmin 104 sarajasmin 069 sarajasmin 067 sarajasmin 064 sarajasmin 011
Siinä se lomakin meni ja siitä on jo viikko! Päivät menee niin nopeeta.. Hiihtolomalla oltiin Rukalla ja tää on vasta mun toinen talvi kun laskettelen, niin voitte kuvitella miltä se mun laskettelu näytti.. kyllä mä sitten viimeisinä päivinä uskaltauduin metsäreiteillekin... :D 
On ollut aika hiljaista täälä blogin puolella mun osalta, mutta yksinkertaisesti en oo vain ehtinyt koneelle, joka päivä mulla on ollut kaikkea tekemistä ( ihan tärkeääkin :D ) Esim. keskiviikkona oli Raahen kasiluokkalaisten väliset  NouHätä -kisat ja olihan se aika jännittävää, mutta meni todella hyvin, sillä minä, Jasmin ja Lotta oltiin ensimmäisiä ja me päästään Haapavedelle seuraavaan kisaan! Ja kaikkea muutakin tämän viikon aikana on tapahtunut, siksi en ehtiny näitä hiihtoloma kuviakaan julkaisemaan... parempi myöhään kun ei millonkaan, vai mitä? Ei tässä muuta, hyvää viikonloppua kaikille!

♥:lla Nora

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)