8.4.2013

Prinsessoja ja astronautteja piti meistä tulla.

sinkkieee kaktus iiihanasomalainenkirja karvatassu mattikkaa taiteeline.. parashajuvesi farkkuliivi<3 toivomuksia

Tänään tuli semmonen fiilis, että nyt mun pitää postata.. joten täällä sitä ollaan. Viikonloppu tuli ja meni ja vaihteeksi olin Saralla yötä ja käytiin me Tinniä ja Jasminiakin moikkaamassa. Ei tehty paljon mitään erikoista, kuvailtiin, syötiin, naurettiin, kateltiin leffaa ja saatiin aikaseks lähteä jopa lenkille! Tänään oli ihana huomata miten viikonlopun aikana oli sulanu lumet jo melkeen kokonaan koulunpihalta.. (ei nyt ihan..) ja tuli ihana kesäfiilis kun aurinko paisto ja oli lämmin.. kesä missä oot? Tänään myös olin taas vaihteeksi myöhästynyt koulusta (aina), mutta oletin, että taksi se tässä oli myöhässä kun menin jo aikasemmin oottamaan sitä, että en varmasti myöhästy, mutta ei taksia näkyny ja tunnit oli jo alkanut niin ei siinä mitään.. puolituntia myöhästyin.. taas.. pitäs vähän tsempata, mutta mä en oo aamuihminen! Ja tänään vihdoin viimeisetkin esitelmät ja puheet koulussa esiteltiin ja nyt nekin on poissa alta ja kokeitakaan ei ole vähään aikaan tiedossa. Ja tietty kun oon tämmöne mattimyöhänen, niin piti 4H:onkin juosta suunilleen kengät kädessä kun en ollut huomannu ajankulkua ja olin kaikkea muuta järkevää alkanut puuhaileen, mutta hyvin mä ehtiin sinnekin ja mitä nyt pannukakun ohjeet jäi ottamatta mukaan, mutta onneksi on ihana Jasminin sisko  joka meille senkin lähetti.. :D Tämmöstä tänään.. palaillaan myöhemmin, moikka!

♥:lla Nora

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)