23.4.2013

Wild Ones 1v (+8päivää)

Huomasin tossa just sellasen jutun että ollaan Noran kans kirjotettu tätä blogia jo yli vuosi! Ja huomaan ite ainaki ku luen vanhoja postauksia (joista suurin osa on piilotettu) että oon kehittyny valokuvaajana ja muutenki bloggaajana ihan hirmusesti. Ja oon myös ihmisenä muuttunu ihan hirveesti! Ja tietyllä tavalla bloggaaminen on myös parantanu mun itsetuntoa. Teitä lukijoitakin on kertynyt jo 49 eli kohta on 50 lukijan tavoite saavutettu! Kiitos kaikille jotaka ootte jaksanu lukea meidän höpinöitä jo kauan tai vaikka vähän vähemmänkin aikaa. En enää oikein osais edes kuvitella, että mulla ei ois blogia. Missä sitten jakaisin mun kuvia ja höpinöitä? Tää blogi ei ois mitään ilman teitä, ihanat lukijat.

Sitte vähän muihin höpinoihin. En oo pitkään aikaan esitelly mitään ostoksia blogissa. H&M:ltä tuli paketti pari viikkoa sitte ja sieltä tuli mustat perus farkut, jotka on jo kovassa käytössä mutta niistä mulla ei oo nyt kuvaa. Lisäksi sain tummanvihreet tennarit joihin oon laittanu niittejä. Sitte surffailin yks päivä myös Stadiumin sivuilla ja sieltä löysin uuden tuulipuvun ja juoksuvaatteita, jotka äiti toi mulle Rovaniemeltä, koska meidän huikeasta Raahecitystämme ei Stadiumia löydy.

ripariii 006 ripariii 005 new 002-tile

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)