22.5.2013

Save the earht , its the only planet with chocolate

poihg9f86d59ed7f8gyu9h 044 poihg9f86d59ed7f8gyu9h 052 poihg9f86d59ed7f8gyu9h 061 poihg9f86d59ed7f8gyu9h 069 Täydellistä! Täällä on koko tämä ja viimeviikko ollut täydellisiä kelejä, joka päivä reilustikin yli 20c astetta lämmin ja aurinko paistaa ja ei mitään vesisade kelejä. Tänään on ollut jotenki tosi hyvä päivä, oon ollut hyvällä tuulella ja kaikilla niin pienilläkin asioilla ollut iso merkitys ja kesätöitäkin odotan nytten vielä enemmän, sillä Jasminin kanssa meillä on sama kesätyö ja työajat.  Tänään oon myös ahkeroinut kokeiden parissa ( viimeinen koe tuli tänään suoritettua!) ja muita koulujuttuja tehnyt vähän vähemmäksi, ihanaa kun koulussa alettu jo melkein joka tunnilla kerämään kirjoja niin ei ole enään paljon mitään opiskelemista tunneilakaan.
Pian on tulossa ostospostaus, kun käytiin lauantaina shoppailemassa Zeppeliinissä vähän kesävaatteita. Tykkään kyllä paljon näistä mun ostoksista, julkasen ne heti kun saan kuvattua ne. Ajattelin kuvata ne vähän "eritavalla". Vaikka vielä Zeppeliinissä lupasin, että tähän loppu mun rahojen tuhlaus ja säästän niitä jonkinaikaa, mutta kappas vaan mistä itteni tänään löysinkään.. ostin ihanan paidan mistä oon haaveillu jo kauan, chinot ja balleriinat ja niistäkin kuvat tulee samaan aikaan kun Zeppeliinin ostoksista. Mutta nytten lopetan nämä mun hölinät. Nauttikaa näistä lämpimistä ilmoista :)!

P.S: Sori hieman tylsät kuvat.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)