11.7.2013

Mä haluun vaan valvoo aina aamunkoittoon

nasu strawberries pisara flowerpower nasu <3 watermelonnn nasu
Tälläset parit hassut kuvat mitä on tonne kameraan jäänyt pyörimään niin tulin julkasemaan. Mulle kuuluu hyvää ja tänään oon nähnyt pitkästä aikaa Kristiinaa, aluksi oli suunitelmia tälle päivälle Tinnin kanssa, mutta ne ei onnistunutkaan niin päätin mennä Kristiinalle ja oli mukava nähdä pitkästä aikaa ja jutella kaikenmaailman asioista ;) Mulla ei oo teille mitään muuta kerrottavaa, joten tää jää vähän lyhyeksi postaukseks, mutta  viikonlopun jälkeen on tulossa enemmän postausta, ehkä jo sunnuntaina.. saa nähdä. Tällä hetkellä mä odotan sitä reissua Turkuun tosi paljon, junaliput jo varattuna ja tiistaita odotellessa. Nyt lähen tästä untenmaille, hyvää yötä teille lukijoille! :)

P.S: Olis kiva tehdä jotain vähän erilaisempaa postausta niin että, ei muuta kuin postausideoita tonne kommentteihin, kiitos ;)!



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)