4.8.2013

Voi mansikka mikä viikko!

lalaa ruokaa ♥ aliisan tytöt pillviii fever jeejee
Voin ihan suoraan sanoa että viikko sitte keskiviikkona mua vitutti, ja paljon, ku jouduin lähtemään riparille viikoksi. Vieläpä viikoksi joka oli mun viimeinen lomaviikko suomessa.Pari ekaa päivää oli aika tylsiä koska kukaan ei ollu kovin innoissaan koko riparista. Pikkuhiljaa siellä tutustuttiin ja huomasin että mulla on koko ajan kivempaa enkä enää halunnukkaan lähteä kotiin. Sunnuntaina oli vierailupäivä ja äiti ja Jasmin tuli käymään. Sunnuntaista lähtien sitte oikeesti alko olla tosi kivaa ja tunnettiin kaikki toisemme jo paremmin. Ja ainaki mun osalta omassa huoneessa istuminen vaihtu isosten kanssa aulassa pelaamiseen ja muuhun hauskempaan. Lopulta en ois halunnu lähteä ollenkaan pois Kultalasta. Mulla tulee ikävä sitä paikkaa, hyvää ruokaa jota oli aivan liian paljon, Jungle speediä, isosten sketsejä fevereissä, lipunryöstöä, yhessä laulamista... mutta ennenkaikkea niitä ihania ihmisiä joihin sain tutustua. Meillä oli ihan huiput isoset ja työntekijät muita leiriläisiä unohtamatta. En tuu unohtamaan tuota viikkoa koskaan ja toivottavasti tullaan näkemään vielä konfirmaationki jälkeen monet kerrat. Vielä kerran kiitos kaikille aivan mahtavasta ja unohtumattomasta leiristä!♥

2 kommenttia :

Comment, please! :)