18.9.2013

Se on niin yksinkertaista, jää mun viereen talteen ja pannaan puhelimet kii

autumn
Pistepisteeltä on ilmestyny vähäaikaa sitten levy ja oon kuunellu sitä ahkerasti spotifystä.. ja suosittelen kaikille, kaikki biisit on niin ihania ja tuntuu, että niihin vanhimpiin biiseihinkään ei voi kyllästyä. Kuunelkaa ihmeessä toi ylhäällä oleva biisi ♥ Tulin julkasemaan parit kuvat kun maanantaina kävin ulkona pyöriin kameran kanssa ja ihan mahtavan näkösiä nuo kaikki puitten lehdet! Nyt kun syksykin tulee niin oon alkanu juomaan kauheena teetä aina koulujen jälkeen ja illalla, ei mitään hajua mistä tää tällänen tee riippuvuus yhtäkkiä tuli.
arizona
Tänään oon pitäny taukoa koulusta, kun mulla nous kuumetta, ja ärsyttää niin paljon tää kuume kun just tälle päivälle iski, ois ollu  kokeita ja kioskitoimikunnan eka kokous. Minä ja Ella ollaan kioskivastaavia, niin tottakai mun olis pitänyt olla siellä.. no, mutta eipä sille oikein voi mitään. 
Eipä mulla tässä mitään muuta kerrottavaa oo, paitsi viikonlopusta vielä vähän sen verran, että oon lähössä vaeltamaan, mutta siitä tarkemmin sitten!
    denim shirt pihlaja ♥

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)