5.12.2013

Catching fire

+ 063 + 009 + 001 + 040 + 015 + 025 + 068 Käytiin siis Petran ja Noran kanssa sunnuntaina Oulussa kattomasa Vihan liekit. Mun mielestä se oli ihan sairaan hyvä ja tytötki tykkäs. Mulla on kyllä tosi isot odotukset sitä kolmatta osaa kohtaan! Käytiin myös tsekkaan H&M, ku sitähän ei Raahesta löydy ja sieltä tarttu mukaan sellanen ihan perus viinipunanen huppari, josta ei kyllä oo yhtään kuvaa. Tää viikko on menny tosi nopeesti ja en oo ollenkaa ehtiny postailemaan ku on ollu ihan kauhee stressi itsenäisyyspäiväjuhlasta, joka siis oli tänään, ja yritin harjotella siihen mahdollisimman paljon. Mä soitin yhessä kappaleessa pianoa ja sitte pidin puheen, koska oon oppilaskunnan puheenjohtaja. Nyt on sitte seki ohi.Tällähetkellä istun autossa matkalla Vuokattiin. Ollaan siellä perheen kanssa itsenäisyyspäivä. Vihdoinki pääsen lautaileen! Laskettelukausi on mun osalta vielä kokonaan avaamatta mutta onneksi seki asia muuttuu nyt viikonloppuna. Pitäkää teki mukava irsenäisyyspäivä! :) 

 P.S. Tulkaa piristämään mun matkaa ja reissua muutenki ja kyselkää multa askissa @sara_annikaa :) Saa myös tulla kikkaamaan sarannikaa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)