17.2.2014

Black & White

094 DSC_0054 101 DSC_0033 102 Moikka taas pitkästä aikaa! Mua oikeesti hävettää ees myöntää kuinka huono bloggaaja oon ollu. En oo ottanu oikeestaan mitään kuvia ja nytkin saatte tyytyä pari viikkoa vanhoihin naamakuviin ja pariin hassuun ruutuun meidän uudesta perheenjäsenestä. Meidän perheeseen on siis tullu hamsterivauva pari viikkoa sitten. Oikeastaan se on Petran mutta onhan tuo Tiuhtiksi nimetty otus niin sulonen että pakko sitä on välillä käydä silittelemässä ja syleilemässä.  Mä olin pari viikkoa sairaana, mutta nyt oon taas terveenä ja muutaman päivän oon ehtiny koulussaki olla ja huhhuh kun tuntuu että oon jäänyt niin jälkeen kaikissa aineissa, mutta eiköhän se taas tästä lähde käyntiin. Tänään pääsin eka kertaa reenaamaanki pariin viikkoon punttireenien merkeissä. Sanotaanko vaikka niin että kyllä tuon tauon huomaa. Ei ollu rauta ihan kauheen kevyttä :D

Ystävänpäiväki tuli ja meni. Koulussa oli mukavan rento päivä, kun kateltiin sählypeliä, kuulutettiin terveisiä keskusradiosta, halailtiin kavereita ja kerättiin nimiä sydämiin ja lauleltiin musiikin tunnilla. Muuten tuo ei sitte kauheasti poikennut normi perjantaista. Nora kävi illalla meillä ja kateltiin leffaa. Musta tuntuu että nyt voisin mennä ajoissa nukkumaan ku meinaan olla aina kauheen väsynyt koulussa. Ehkä tää mun postailutahtikin taas vähän parantuu ja toivoisinki että laitatte nyt kommenttiboksiin jos teillä olis jonkun näkösiä postaustoiveita koska musta tuntuu että nää ihan normi postaukset alkaa käydä vähän tylsiksi.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)