24.2.2014

I can't remember to forget you

DSC_0016 DSC_0025 DSC_0015 DSC_0019 DSC_0027 DSC_0028 DSC_0006
Nyt on startattu viiminen kouluviikko ennen lomaa. Koulussa oli jotenki tehokas päivä. Saatiin järjestettyä meidän ysien lasketteruleissu melkeen valmiiksi ja meillä oli yhteishakukin. Oon oikeesti niin ilonen tuosta reissusta koska rakastan laskettelua ja ihan huippua päästä Syötteelle laskemaan kavereiden kans! Can't wait! Yhteishaku oli jotenki tosi pelottava koska siinä tilanteessa musta tuntu vaan niin kauheelta luödä lukkoon mun seuraavat kolme vuotta. hain siis ihan Raahen lukioon. Toisaalta olisin halunnu mennä opiskelemaan jonnekki muualle, mutta sitte ajattelin että onhan mulla sitte lukion jäkkeen aikaa. Kiva silti sua vielä muutama vuosi kotona, niin ei oo kokoajan huolta rahasta ja asunnosta yms. Enkä silti usko että ihan yksin pärjäisinkään. Sain kuitneki täytettyä sen lomakkeen, mitä nyt vähän siellä panikoin :D Eniten mua jännittää ne ainevalinnat, joihin saadaan ohjeet huomenna, koska en oikeestaan tiiä, mitä haluan tehä isona, niin en tiiä, että mitä aineita mun kannattais ottaa. No, sitä sitte panikoidaan seuraavat pari päivää. Kävin tänään myös pitkästä aikaa puljulla tyttöjen kans ja mun taidot on oikeesti ihan hukassa. En koskaan oo ees ollu mitenkään hyvä skeittaamaan mutta nyt tuntu että se lauta ei pysyny jalkojen alla sitte yhtään. Pitää taas tsempata ja alkaa käymään tuolla useemmin. 

2 kommenttia :

  1. noi kuvat ei oikeen passaa tähän blogin leveyteen ku menee päällekkäin gadgettien kans :-/

    VastaaPoista
  2. Hups olin unohtanu pienentää noi! :D Nyt pitäis olla parempi :)

    VastaaPoista

Comment, please! :)