20.5.2014

Newies

099-tile 063 067
 Päätin tulla kertomaan teille vähän kuulumisia ja lisäämään parit kuvat, joissa näkyy vähän mun viimeaikasia ostoksia. Viikonloppuna tuli vihdoin kesä ja lämpötila nousi sinne 20-25 asteeseen! Oon niin oottanu tätä! Ihanaa ku sai vetää shortsit jalkaan ja topin päälle ja lähteä vaan rullaamaan Eilen käytiin myös eka kertaa tälle vuodelle rannalla pelaamassa biitsiä ja heittämässä talviturkit. Törmättiin myös siitepölypilveen, joka oli ihan kiva juttu kahelle allergiselle :D Mulla on muutenki tosi paha allergia, joka on nyt parin päivän aikana vaivannu ihan  koko ajan ja koulussaki saa koko ajan kyselyitä tulipunasista silmistä. Mutta ehkä selviän tästä pahimmasta ajasta ja toivottavasti kohta helpottaa. Eilen koettiin myös tän kesän eka ukkosmyrsky ja huomenna alotetaan sarjapelien tuomarointi, niin oikeestaan voi jo sanoa että kesä on täällä. Koulupäiviäkään on jäljellä enää 8, numerot on vissiin jo annettu ja päättärimekonki oon saanu päätettyä eli enää mun ainoa huolen aihe on kevätjuhlapuhe, mutta enköhän mä senki saa ajoissa valmiiksi. Ainaki toivon nii. Nyt kuitenki taidan jättää höpinät tähän ja mennä tekemään tän vuoden (toivottavasti) vikat läksyt ja aamulla suuntaan Raaheen taloustietokilpailun palkintojenjakoon, koska olin meijän koulun toiseksi paras.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)