12.10.2014

They're all the same, they never learn

DSC_0188 – kopio DSC_0475
DSC_0181 – kopio (2)-tile

Ajattelin nyt ihan pikasesti tulla kertomaan mun kuulumisia, kun vihdoin sain pari kuvaa ladattua Flickriin. Oon taistellu sen kanssa varmaan pari viikkoa ja en saa mitään kuvia ladattua, mutta nyt sitte onnisti. Toinen jakso oon lähteny käyntiin ja olin kyllä ihan hirmu tyytyväinen ekan koeviikon tuloksiin. En oikeen panostanu opiskeluun koeviikolla, mutta silti jaksotodistuksessa oli elkkiä ysejä ja kymppejä. Kelpaa mulle! Nyt toisella jaksolla mulla alko myös ohjattu valmennus, joka on siis sellanen kurssi, joka on tarkotettu kaikille lukion ja kauppiksen urheilijoille. Meillä on siis kahet aamureenit viikossa ja lisäksi yhet iltapäiväreenit. Mulla on muutenki nyt tosi hyvä motivaatio treenaamiseen ja harjotuskertojaki kertyy nyt noiden valmennusten takia ihan hyvät 7 kertaa viikossa, mikä on mulle ainaki just sopivasti. Meillä alko myös sarja tänäviikonloppuna ja oli niin huippua päästä pitkästä aikaa taas pelaamaan ihan oikeesti. Tämän viikonlopun oon viettäny turnauksen lisäksi Kultalassa nuortenleirillä hyvän ruuan ja seuran kanssa, joten tosi kiva viikonloppu on takana. Huomenna sitte alotetaan vielä vika kouluviikko ennen ku meillä alkaa syysloma. Tuntuu että oon jo niin loman tarpeessa, mutta ehkä mä vielä viikon jaksan tsempata. Tsemppiä teillekki vikaan kouluviikkoon ja huippua lomaa niille, joilla se on jo alkanu! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)