30.9.2014

I had a dream other night about how we get only life

Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

Nyt tuo liiankin tutuks näkymäks tullu asia kun oppikirjojen epätoivonen pänttääminen viimehetkellä nnen koepäivää on ohi, sillä eka koeviikko lukion aikana on nyt vihdoin ohi! Käytiin tänään Kiinalaisessa syömässä Hanna-Maijan, Hillan ja Saran kanssa sen kunniaks ettei enään hetkeen oo koeviikkoo. Kinkistä ku selvittii niin menin Saralle ja kävästiin me hetki Juusollaki ja sitte pitiki lähtä jo vetään kerhoa ja nyt oon ollu tässä kotona hetken ja ko ei tarvinnu enää alkaa kaivaan kirjoja esiin ja lukea niin päätin tulla tänne jotain höpöttelemään. Eli huomenna alkaa uus jakso ja oon ihan tyytyväinen, sillä oon sellanen, että kyllästyn aika nopeeta ja tää vaihdos tuli hyvään aikaan. Nyt päätin vaan heitellä tähän postaukseen jotain kuvia viimeviikolta. Joku saatto huomatakin näissä kuvissa sen, että mulla on nyt tosiaan raudat ja vaikka ne onkin aika pikkuasia niin mulla on nyt melkeen kolmen viikon jälkeen yhä totuttelemista näiden kanssa. Mutta eipä yhdet raudat maailmaa kaada ja sitten ko saan nää pois niin on ainaki suorat hampaat. Huomaako, että tää mun teksti on just vähän tällästä sekavaa, mutta halusin vaa höpötellä tänne jotakin. Mutta nyt taidan sammuttaa koneen ja mennä aikasemmin nukkuun että ennen seittemää jaksan herätä, Öitä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)