23.12.2012

I love christmas ♥




Huomenna on kauan odotettu jouluaatto!  Joulukuu on kulunut tosi nopeeta ja tuntuu ihan uskomattomalta että huomenna on jouluaatto.. eihän se vielä voi olla, tuntuu että en oo ehtiny valmistautua vielä kunnolla vaikka tietty kaikkia perus joulusiivouksia ja leipomisia on jo ollu, mutta en oo ostanut lahjojakaan vanhemmille tai siskolle.. niin tai tehnyt..hups (:
Eilen haettiin vielä puoliunessa koulusta todistukset ja vähän petyin.. KA oli 8,1 ja se tippu kolme pistettä edellisestä, no mutta ainahan sitä voi parantaa keväällä :) Niin ja mun kummit Turusta tuli käymään  täällä meillä ja oli tosi kiva nähä taas pitkästä aikaa. 
Tänään en oo tehnyt oikeastaan mitään.. oon hytissy kylmästä takan eessä ja kattonu leffoja telkkarista ja oon pelannu liikaa korttipelejä.. oon aivan hulluna skibboon, tällä viikolla ei oo varmaan ollu päivää etten ois sitä jonku kanssa pelannu.. esim. koulussa pikkujouluissa pelattiin skibboa ja Saralla pelattiin Veeran ja Petran kanssa ja tietty kotona siskon kanssa pelailtiin sitä :) Suosittelen kaikille, ja kokeilkaa teki pelata vaikka lautapelejä jotka on unohtunu johonki nurkkaan ;D

Noniin mun höpöttelyt loppu tähän, Hyvää joulua kaikille :)!
♥:lla Nora


P.S: sori surkee kollaasi :D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)