26.6.2014

Flowers in my hair

DSC_0056 DSC_0007 DSC_0113 DSC_0003 DSC_0054 DSC_0025 DSC_0117
Muutama kuva juhannukselta ja sekava sellitys kuulumisista. Mun postaukset on kaikki nykyään niin samanlaisia. Juhannuksesta en nyt ala kertomaan sen enempää koska se meni ihan  rauhassa kotona vaan. En ees muista nyt kauheesti mitä oisin tehny juhannuksen jälkeen mutta laitetaan väsymyksen piikkiin. Tänään oli nimittöäin tosi rankka päivä ja jalat on vieläki ihan kipeenä siitä kaikesta koroilla kävelystä. Olin siis vähän mallin hommia tekemässä, kun kaks raahelaista naista on tehny sellasen runokirjan ja toinen niistä suunnitteli samalla erilaisia pukuja siihen kirjan teemaan liittyen. Tänään sitte oli kirjan julkistamistilaisuus ja samalla pidettiin muotinäytös, jossa esiteltiin kaikki n.25 pukua. Kameraa en ottanu mukaan, nii valitettavasti mulla ei oo mitään kuvia tältä päivältä, mutta aattelin tehä puhelin kuvista postausta tässä parin viikon päästä nii siihen voisin sitte laittaa jotain mitä puhelimesta löytyy. Mulla oli sellanen pitkä mekko, jossa oli vielä laahus ja aika korkeet korot (ainaki tällaselle tennaritytölle) niin nyt on jalat niin kipeenä että taitaa mennä vähän aikaa ennen ku lähen taas koroilla sipsuttamaan. Ei oo jalat ihan tollaseen tottunu nimittäin. Aamulla menin jo kaheksan jälkeen kampaukseen ja meikkiin, joten pitkä päivä on takana ja oon niin väsyny että tuntuu ettei tää tekstikään luista oikeen mihinkään nii ehkä ois vaan parempi lähteä unten maille. Palaillaan tässä viikonlopun aikana vielä toivottavasti vähän selkeemmän postauksen parissa.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)