27.6.2013

Juhannus

Tässä tämä nyt tulee, pari päivää toki myöhässä, mutta tällä kertaa mulla on hyvä syy. Tällä viikolla en oo ehtiny juuri koneelle tätä postausta tekemään, sillä maanantaina mulla alko työt ja ne vie paljon aikaa multa ja yleensä töiden jälkeen nään vaikka kavereita tai jään kaupunkiin vähäksi aikaa ja siinä sitten vierähtääkin loppu ilta ja kun tuun kotiin niin on taas alettava valmistautumaan seuraavaan päivään ja töiden takia meen ihan hirmu aikasin nukkumaan, että jaksan aamulla nousta aikasin ylös ja varsinkin alkuviikosta mun unirytmi oli ihan sekasin niin nukahtaminen ei ollutkaan niin helppoa. Huomenna sitten starttaakin viimenen työpäivä tältä ekaviikolta ja sitten lähetäänkin meidän tuttavaperheen kanssa Yppäriin viikonlopuksi mökkeileen. Niin, tänään sitten oli vähän enemmän aikaa ja vihdoin pääsin julkasemaan tämän postauksen ja kertomaan niitä kuulumisia. Niin juhannus vierähti Siikajoella sukulaisten ja tuttujen kanssa, mulla oli oikeastaan kokoajan kamera mukana joten näitä kuvia tuli otettua paljon, ja jotta tästä ei tulisi niin kauhen pitkää postausta niin "tiivistin" mun juhannuksen tälläseen kahteen kollaasiin. Oli rento ja mukava juhannus tuolla mökillä ja tuli tehtyä kaikenlaista: Liikaa syömistä, uimista joessa, mönkkäröintiä, ilta souteluja, paljua ja savusaunaa, grillailua, mölkyn pelaamista auringon ottoa, lenkkeilyä, nauramista, musiikkia, grillattuja vaahtokarkkeja ja muuta mukavaa. Ää kello on jo noin paljon ja mun pitää lähtä tästä nukkumaan, että jaksan nousta aamulla sängystä! Koitan ehtiä postailla useammin, moikka!

juhannuskollaasi 1 juhannuskollaasi2

2 kommenttia :

Comment, please! :)