20.6.2013

Kuulumisia ja Instakuvia

Hmm.. .olin ajastanu teille tällasen Instagram-postauksen viime viikolle, mutta en tiedä, miks se oli vielä tuolla bloggerin luonnoksissa.. Olin siis viimeviikolla Rovaniemellä pesisleirillä tuomarina. Oli ihan mahtava leiri! Voisin sanoa että paras tuomarileiri missä oon ollu. Pelit meni ihan hyvin mutta ei se oikeestaan oo ainakaan mulle se pääasia tuolla leireillä. Sain hirveesti uusia kavereita ja tutustuin aivan ihaniin ihmisiin ( ja eläimiin)♥ Mulla on jo ikävä yöllisiä mäkkireissuja, ilmapatjalla huonosti nukuttuja öitä, leiridiskoa, sateessa jäätymistä ja varsinki niitä ihmisiä. Kiitos kaikille ihan mahtavasta leiristä! Olin myös ennen leiriä Saaralla kaks yötä ja seki oli ihan parhautta. Noh.. kuvia mulla ei tuolta reissulta oo ku muutama hassu ruutu Saaran koirasta, joten saatte  nyt tyytyä vanhoihin (ja vähän uudempiinki) kuviin mun Instasta. Sieltä mut löytää nimellä SARA_ANNIKAA.

kollaasi
1. Jasminin kanssa soutelemassa  2. Treeni-ilta  3. Kesän eka tuomarointi 4. Vähän erilainen koulupäivä Helsingissä
kollaasi
1. Kuviksen tunti  2. Heseilyä siskon kanssa 3. Noran kanssa leffailtaa ja ihan liikaa jäätelöä 4. Eräjormailua Kuusamossa
kollaasi
1. Kokeisiin lukua joskus ku oli vielä koulua 2. Sneakpeek kevätjuhla asusta 3. Lauantaipiknikillä Veeran, Ninnin ja Noran kanssa 4. Hesessä taas... tälläkertaa Noran kans piilossa sateelta ja ukkoselta
kollaasi
1. Aste Powerin avajaisissa 2. Facebook profiilikuva 3. ... 4. Mun ja Petran 12v-synttäri jätskit :D tai jotain sinnepäin

Tänään otetaan suunnaksi taas (ylläri) Rovaniemi, ku lähden pikkuserkuille juhannuksen viettoon. Ehkä sitä tulee eksyttyä myös sinne Saaralle niinku mulla on tapana. Pitäkää kiva (ja turvallinen!) juhannus :)!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)