23.9.2014

Autumn

DSC_0171 DSC_0048
-

Päätin tulla näin pikasesti esittelemään mun viikonlopun ostokset tälleen koeviikon keskellä. Nyt ei oo oikeen aikaa mulle ku lukemiselle ja reenaamiselle, mutta ens viikolla pääsen sitte varmaan taas kunnolla postailemaan! Käytiin siis viikonloppuna Zeppeliinissä Jennan kans ja kaikki noi kuvissa näkyvät vaatteet tarttu sieltä mukaan. Ostin myös yhet kuoret mun puhelimeen mut en jaksanu niitä nyt erikseen kuvata. Lisäks mun maanantaipäivää piristi ihan hirmusesti tekstari, joka tuli matkahuolosta aamupäivällä. En oikeestaan ees tienny mitä siellä postissa mulle olis koska oon pari pakettia tilannu ja molempien piti tulla tämän viikon aikana. Nyt kuitenki saapu paketti Rajala Pro Shopista ja mitäs muuta sieltä löytykään ku mun 50mm objektiivi! Tarkkasilmäsimmät saattoki huomata, että näissä kuvissa laatu on huomattavasti entistä parempi. En oo kovin paljon ehtiny ees vielä testailemaan tuota objektiivia mutta oon jo ihan innoissaan koska tolla saa niin kivoja kuvia! Nyt kuitenki lopetan höpöttelyt ja lähen reeneihin ja sitte illalla pitäis vielä lukea huomiseen saksankokeeseen. Enköhän mä tästä koeviikosta nyt jotenki selviä, vaikka vielä ois viis koetta jäljellä.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)