16.9.2014

Through my phone

Moikka taas pitkästä aikaa! Mulla lähti noin kuukausi sitte ouhelin vaihtoon ja ostin kesätyöpalkoilla iPhone 5:n. Ite oon tykänny ihan hirmu paljon ja verrattuna entiseen lagiseen Samsungiin tuo uus puhelin on ihan luksusta! Luonnollisesti tuonne puhelimeen on nyt sitte kertynyt enemmän kuviaki ja varmasti syynä siihen on paaaljon parempi kuvanlaatu entiseen verrattuna. Päätinki nyt tulla sitte kertomaan vähän alkusyksyn kuulumisia teille niiden puhelinkuvien kera!
  1
Kesän viimesistä lämpimistä ilmoista nauttimassa siskon kans // Lempparityön rippijuhlissa ♥ // Jonku koulupäivän ootd // Taas elokuun viimisenä viikonloppuna vietettiin meidän naapureiden kans perinteisiä venetsialaisia ja ruokaa oli kyllä joka lähtöön.

2
Käytiin pitkästä aikaa räpsimässä vähän kuvia systerin kans // #kutsumua // "kahvilla" Hipussa Noran ja yhden meidän ihanan isosen kanssa pari viikkoa sitte // Tämä ihana tyttö pääsi vihdoin käymään täällä Raahessa ja oli kyllä huippu viikonloppu!

3
Mulla on ollu vähän ongelmia selän kanssa, mutta nyt oon päässy takas reenaamaan ja kyllä se hymy on monesti huulilla hyvän reenin jälkeen! // Joskus on ihan ok linnottautua koko päiväksi sänkyyn hiukset sotkusina ja olla koko päivä tekemättä oikeestaan mitään // Tää on se juttu mistä Raahessa tykkään! // Oon ihan hurahtanu pinkkeihin reenikamoihin ja toi reenikassin sisältö onki monesti aika yksvärinen :D

4
Pari viikkoa sitte käytiin Iso-Syötteellä vaeltamassa ja nää kaikki neljä kuvaa on siltä reissulta. Oli tosi mukava reissu vaikka kyllä varsinki vikan päivän osalta melko tapahtumarikas, mutta hengissä me selvittiin ja hauskaa oli, vaikka sunnuntaina oltiin kyllä kaikki ihan älyttömän väsyneitä. Oli myös silleen tosi vapauttavaa olla koko viikonloppu ilman nettiä ja mitään someja. Kannattaa oikeesti kokeilla!

5
Aina ei vaan kouluruoka maistu, mutta onneks on kauppoja lähellä // #selfie // Reenien jälkeen kyytiä oottelemassa. Oon muuten ihan hurahtanu noihin mun Niken kenkiin, jotka on siis alunperin ollu mulla käytössä vaan salilla, mutta ne on sen verran jo löystyny, että nykyään käytän niitä ihan muuten vaan jokapaikassa // Yhtenä iltana oli ihan pakko lähteä läksyjä karkuun ja oli vielä sen verran lämminki että ilman takkia tarkeni ihan hyvin käydä rullailemassa sellasen 10 km lenkin

6
Käytiin meidän viimevuotisten ysien tyttöporukan kanssa kiinalaisessa syömässä ja oli kyllä ihan huippu nähä pitkästä aikaa noita tyttöjä isolla porukalla! Jotenki vaan meni aika tosi nopeesti ja tuntu  että juteltavaa ois riittäny vielä vaikka kuinka paljon // Maailman paras leikkikaveri, kun on tylsää! // Yhtenä päivänä testasin tota pulled pork salaattia ja tykkäsin kyllä tosi paljon! // Smoothiehetki tänään Jennan kans


s Nyt koitan vähän pienentää vielä tuota läksykasaa ennen nukkumaanmenoa, koska kummasti aina keksin kaikkea muuta tekemistä ku pitäs opiskella :D

2 kommenttia :

  1. Kenen kanssa olit tuolla vaeltamassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oltiin aika isolla porukalla eli mä, Jenna, äiti, mun pikkusisko ja sen kaveri ja sit äitin kaveri ja sen tyttö plus viellä sen kaks kaverii :)

      Poista

Comment, please! :)