29.9.2014

New lens

Niinku edellisessä postauksessa mainitsinki jo niin tilasin uuden objektiivin tossa viikko sitten. Olin miettiny tota uuden objektiivin hankintaa jo pidemmän aikaa ja päädyin sitte tohon ihan perus Nikonin 50mm 1.8. Olin kuullu tosta paljon hyvää ja hintakaan ei kovin huima ollu. Tilasin tuon siis Rajala Pro Shopista ja toimituksessaki meni vaan pari päivää.

Aiemmin mulla on siis ollu käytössä vaan se 18-55mm kit ja koko kesän oikeestaan mietin sen vaihtamista vähän parempaan ja sitte ku lopulta sain palkat kesätöistä nii päätin tuon tilata. Oon ite tykänny ihan hirmu paljon koska onhan tuossa paljon parempi valovoima siihen edelliseen verrattuna ja kuvistaki tulee ihanan pehmeitä. Tosi hyvä vaihtoehto siis asukuviin yms ja muutenki sopii tosi hyvin mun tarpeisiin! Tähän loppuun voisin vielä heittää pari kuvaa mitä nyt on tullu tuolla objektiivillä räpsittyä tässä parin päivän aikana.

DSC_0004 DSC_0015
DSC_0059 DSC_0013-tile DSC_0011 DSC_0071 DSC_0077 DSC_0044

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Comment, please! :)